Coś słodkiego na diecie

Myśl że u każdej osoby w życiu pojawia się moment w którym trzeba coś zmienić w sobie. U mnie taki moment pojawił się gdy dowiedziałam się od mojego kochanego okulisty że wada wzroku wzrosła mi do -4, jestem świadoma że dla innych to może być mało dla kogoś innego wręcz przeciwnie. Akurat u mnie ta wada zmieniła dość dużo, ponieważ prowadzę aktywny tryb życia a okulary bardzo często mi przeszkadzają w wielu rzeczach, więc soczewki pojawiły się na horyzoncie ale nie o nich będzie ten post ani o niczym związanym z dietką tylko o opakowaniu na soczewki, które kocham.


Jestem fanką różowego koloru a szczególnie jeśli chodzi o dodatki to wtedy wszystko co różowe jest moje podobnie jak wszelkie lakiery hybrydowe (co widać na zdjęciu). A jeśli jest coś różowe a do tego w kształcie ciasteczek to już obowiązkowo musi być moje.


Opakowanie zastało zamówione na AliExpress za ok.7 zł. i od razu się przyznaje że zamówię ich więcej bo są urocze. Jeśli jest tu ktoś kto jest na diecie (jak ja) i nie może spożywać laktozy (jak ja) to chociaż może zaszaleć z opakowaniem na soczewki. Producent oferuje wiele wzorów i kolorów tych opakowań, jedynym minusem jest czas bo soczewki dotarły do mnie aż po 39 dni to trochę sporo ale myślę sobie że warto poczekać na te cuda.


Soczewki są wykonane solidnie i  starannie więc nie ma do czego się przyczepić. Zakupić takie opakowanie można pod tym linkiem : https://pl.aliexpress.com/item/1PCS-Cartoon-Cute-Cream-Cake-Glasses-double-Contact-Lenses-Box-Contact-lens-Case-for-Eyes-Care/32731623465.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0fxP8C8K . Polecam z całego serduszka.

Komentarze