Piękna skóra !

Witam serdecznie, dziś przychodzę do Was z pielęgnacją skóry. Mam dwa produkty godne polecenia. Jest lato każda z nas chciałabym, żeby jej skóra była nawilżona i jędrna oraz to co najważniejsze opalona. Znalazłam produkt który spełnia te wszystkie 3 rzeczy !
Jak dla mnie balsam ideał. Muszę przyznać że moja skóra po wielu latach grania na pisaku do teraz nie doszła do siebie. W lato jest strasznie sucha. W sumie przez przypadek kupiłam ten balsam i to był strzała w dziesiątkę. Jedynym minusem tego balsamu jest to że musi on się bardzo dobrze wchłonąć bo inaczej wszystko będzie pomarańczowe, raz zrobiłam ten błąd i przestrzegam Was kochane przed tym. Został zakupiony w sklepie Ziaja za cenę chyba mniejszą niż 10 zł, za 300 ml.
Dla mnie balsam numer jeden, uwielbiam go i polecam każdemu kto przez cały rok chce być lekko brązowy.

Kolejny produkt to krem do rąk, również firmy Ziaja która jest moim numerem jeden w codziennej pielęgnacji mojego ciała;
Ten krem do rąk nie wchłania się milion lat i wystarczy go odrobina żeby dłonie były nawilżone. Skóra po tym kremie jest miękka i bardzo przydaje się na wypady w wakacje. Nie zostawia także tłustych plam na ubraniach, kartkach czy telefonie ponieważ wchłania się momentalnie. Zakupiony również w sklepie Ziaja, niestety nie pamiętam ceny, ale podejrzewam że kosztował ok. 5 zł.

O to moje dwa produkty na dziś. Balsam który jest numer jeden jeżeli chodzi o wakacje i krem do rąk który powinien zawsze być w torebce kobiety mała rzecz a jaka potrzebna kobiecie. Skorzystałyście z kosmetyków z wcześniejszego wpisu ? Jeśli tak to proszę zostawcie komentarz co sądzicie o tamtych kosmetykach :)
 
                                                                                                                                                      A.K.

Komentarze

  1. Balsam może być bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń
  2. balsam nie pozostawia smug?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych, ale nie radzę się balsamować na "szybko" bo ubrania lub pościel będą pomarańczowe na szczęście łatwo się to spiera z różnych materiałów :)

      Usuń

Prześlij komentarz